איזה כיף שהגעתם! מוזמנים כאן לדבר איתי 052-2225061

מאמר כח המוח -המחשבה

כח המחשבה שלנו הוא כח עצום.

כולנו חווים מדי פעם מחשבות שליליות, זה בסדר. חשוב להבין שמחשבות שליליות טורדניות חוזרות ונישנות-  הן כמו טיפות רבות אשר מציפות את המציאות שלנו בים של שלילה.    המחשבה משפיעה על המציאות, בייחוד כשאנו עסוקים בלהיות טרודים וכלואים בקבעונות המחשבתיים של עצמנו.

מתברר ממחקרים מדעיים שהמוח האנושי הינו אלסטי וניתן לאמן אותו מחדש, למרות היותו במהותו הישרדותי, לכן החדשות הטובות הן שזה פתיר, וניתן לשנות את דפוס החשיבה שלנו, אפילו די בקלות. באמצעות המחשבות החיוביות אנו יכולים לצוף על פני עולם חדש של אפשרויות. עולם בו הכל אפשרי, עולם של כוח ועצמה בלתי נדלים.

הכלי המשמעותי הזה מבוסס על גישת NLP + שיטת עוצמת הרכות, ואומר את הדבר הבא: המחשבה שלנו יכולה לייצר מציאות. 

מתחיל מרעיונות למילים, ממילים למעשים. מדובר באחת מהנחות היסוד של המוח, שיכולות לאפשר לנו חיים של חופש בחירה, קלילות מחשבתית ורגשית ותקשורת פנימית ובין אישית מעצימה.

הנחת היסוד של מחשבה יוצרת מציאות, מאפשרות לנו גמישות מחשבתית אשר מובילה למצוינות והשגת מטרות. ברגע שרוב המחשבות שלנו יהיו בהיבט שלילי של דאגה, פחד, מרמור, חוסר אמונה ועצב, המציאות שלנו תיראה בהתאם. בעצם מחשבות אלו ינהלו את ההתנהגות שלנו. כך גם להיפך, ברגע שניצור לעצמנו שגרת רגשות חיובית שמבוססת מחשבות טובות של הודיה, העצמה, אהבה, שינוי ומסוגלות, זה יניע את ההתנהגות שלי לכיוונים אחרים ויותר בריאים לנו.

הנחת יסוד זו פשוטה מאוד. נסו בעצמכם ותיווכחו כמה זה קל.

אני מאמינה שאנחנו יכולים לשנות כל דבר בעזרת המחשבה שלנו!

עדיין חושבים שאי אפשר ללכת על גחלים? 

היום כבר ידוע שאנו בהחלט יכולים ללכת על גחלים למרות חומם הלוהט, ולא מעט אנשים גם עושים זאת, למרות הדעה הרווחת שזה בלתי אפשרי. טוני רובינס למשל, גדול המנטורים האמריקאים,  מלמד בערב אחד כיצד לצלוח ללכת על גחלים, באמצעות כח המחשבה בלבד. הכל אפשרי, רק להיות מודעים.

אז… אפשרו לעצמכם לפתוח את הראש לחשיבה חדשה. חשיבה פשוטה ומעצימה שיכולה לשנות את חייכם לטובה. ”מחשבה יוצרת מציאות” היא הכלי האידיאלי לפתוח בפניכם היבט חדש לתשוקה לחיים, עשיה יצירתית, ואבחון מחדש לאפשרויות שהעולם מציע, כי הכוח ליצירת העתיד נמצא בידיים שלכם.

הטיפ אליכם הוא להתחיל בצעק קטן, במשהו אחד פשוט ושונה, פשוט קחו מחשבה חיובית אחת ותשננו אותה כל יום וכל היום, ותראו האם יש שינו כלשהו ולו הקטן ביותר ?

רוצים לשתף, איך הצלחתם, או מה התאגרים ?

מעוניינים לשמוע עוד ולקבל הכוונה לחשיבה חיובית?

צרו קשר כאן, או השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך 24 שעות